Jak docenić stałych klientów?

Kiedy prowadzisz firmę, chcesz mieć pewność, że Twoi klienci są zadowoleni. Ale jest coś jeszcze lepszego niż to – kiedy klienci są zadowoleni, będą wracać. A jeśli wciąż wracają, oznacza to, że są częścią Twojej bazy klientów. Jak więc sprawić, by ci klienci cię kochali? Poprzez okazanie im uznania, kiedy wracają i dają Ci biznes.

Wiele firm jednak nie docenia swoich lojalnych klientów wystarczająco. Czują, że ci, którzy byli przez jakiś czas, są winni jakiś rodzaj lojalności lub szacunku bez konieczności pracy, aby utrzymać ich lojalność i szacunek (co byłoby śmieszne). Jeśli jednak ciężko pracujesz nad tym, by być dobrym dla swoich klientów i pokazać im, że ci na nich zależy, będą bardziej skłonni do pozostania w pobliżu.

-Poświęć czas, aby czasem wpaść i przywitać się ze swoimi stałymi klientami. Poznaj ich nie tylko dlatego, że zawsze przychodzą w piątki na lunch. Dowiedz się o ich życiu poza pracą – czy mają jakieś hobby? Co z dziećmi? Zwierzęta? Co z ludźmi w ich życiu? Odnieś się do tych rzeczy podczas rozmowy z nimi – możesz dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

-Oferuj im ekskluzywną ofertę lub daj im prezenty za bycie lojalnym wobec Twojej marki. Możesz nawet wysyłać im e-maile od czasu do czasu, aby poinformować ich o ekskluzywnych ofertach i zniżkach.

-Zasugeruj produkty, które mogą być dla nich przydatne na podstawie historii ich zakupów.

-Uczestnicz w lokalnych wydarzeniach i poznawaj swoich lojalnych klientów bardziej osobiście, dzięki czemu lepiej zrozumiesz, czego od Ciebie oczekują.

Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://teamowi.pl/ .